00:00
00:00
View Profile OyasumiDaisuki
i make them funny faces and mations yo and my commissions R open 4 nitro and NG supporter since I donut have paypal xf nice to meet j00
-TUNZ OF LUV,,,, CUp

Cup @OyasumiDaisuki

Artist

spanish, russian and english

I have covid heLP

Joined on 4/22/21

Level:
9
Exp Points:
858 / 900
Exp Rank:
64,817
Vote Power:
5.15 votes
Rank:
Civilian
Global Rank:
132,992
Blams:
0
Saves:
25
B/P Bonus:
0%
Whistle:
Normal
Medals:
22

OyasumiDaisuki's News

Posted by OyasumiDaisuki - 6 days ago


kilt sum of mai old art since itz dumb an very ugly! Im gettin more followers now and that scarez me, haha. X^D

- tUnz of luv, CuP.


1

Posted by OyasumiDaisuki - 6 days ago


Sorry I've been dead. I wanna post here more often but lately more drama is happening n it's stressful, haha. Check my twitter and the Piconjo discord server if you wanna interact with me more LOL!! I luv j00 guyz and stay sheezy

-CUp


Tags:

2

Posted by OyasumiDaisuki - 2 weeks ago


Haha hi^_^ ive been unactive due to me not being able to go on NG and stuff. Drama stuff aswell but thats being solved atm. Hopefully I'll post more now. And EpicSimp is my deadname lol so dont call me that I go by cup


1

Posted by OyasumiDaisuki - August 12th, 2021


im probably burned outt idk


3

Posted by OyasumiDaisuki - July 26th, 2021


Help pls


2

Posted by OyasumiDaisuki - July 13th, 2021


I finally have it, jerkoffman r34, you know who you r. Lets go boys, my suicidal thoughts r no more


Tags:

1

Posted by OyasumiDaisuki - July 10th, 2021


itwasntsupposedtoturnoutlikethisimsorryimsorryimsorry


Posted by OyasumiDaisuki - July 9th, 2021


what should i do at 50 fans giv ideas now


Posted by OyasumiDaisuki - July 8th, 2021


Working on a dating sim just you all wait


1

Posted by OyasumiDaisuki - July 8th, 2021


imagine if i actually posted good art LOL